HEMMA IGEN

Nu har jag kommit hem igen, så nu blir det att blogga lite grann igen.
Veckan i Halmstad kommer nog bli en av de roligaste veckorna i sommar. Det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde då.
Jag håller just på att ladda upp bilderna från kameran till datorn, så när det är klart kommer några bilder att hamna hära, på bloggen, och då kanske ni kommer förstå varför jag skrattat så mycket.
Jag ville bara säga till alla som var där: NI ÄR GRYMMA!:D

Hur som helst.
Jag antar att alla passat på att njutit av det fina vädret som varit idag, grymt härligt har det varit. Själv har jag tyvärr inte varit ute och kunnat förbättrat min solbränna eftersom jag suttit inne på staans trafikskola och pluggat moppe hela dagen. Nu är det bara morgondagens lektion kvar och sedan på måndag kör jag upp! Shiit vad nervös jag är..

Har iallafall fixat en moppe nu!:D
fast än står den fortfarande i kartongen. Måste vänta tills imorgon då pappa kommer hem för att sätta ihop den.. kan knappt vänta tills dess!
jaja, har hela huset för mig själv ikväll.. mysigt kan vissa tycka.. läskigt tycker jag.. Men som tur är kommer jag få sällskap.

haha, vet att ni bryr er jättemycket om allt detta men.. aja ni behövde inte läsa ;D

puss vendela


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har lagt ut bilder från dm-matchen mot bodå på bloggen nu:) dags att uppdatera vendela!<3

2010-07-06 @ 22:53:15
URL: http://fotbollsbilder.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0