Mitt första inlägg!

Hanna här! Jag ska gästblogga åt Vendela och Frida medans de är på Gothia.

Nu sitter dom och resten av Sunnanå 95 på en buss till bastuträsk där tåget går ifrån. Tåget tar dem så småningom till Göteborg. Som Frida skrev tidigare så byter de tåg i sthlm och är framme i Göteborg imorgon klockan 11.

Idag så har jag varit i boviken hela dagen och sett beach soccer. Vendela, Maja, Agnes, Jenny, Josefin och Ebba spelade och vann hela turneringen. De spela bra alla matcher och mycket mål blev det kan jag lova!




Bilder från en match mellan Sunnanå och moröns blandlag i f17 läns serien. Slutade 2-2 om jag minns rätt.

Måste ju passa på och göra lite smygreklam för mina bloggar också, min vanliga blogg HÄR och min fotbollsblogg där jag lägger ut fotbollsbilder HÄR 

Ha det bra och jag hoppas det går bra för Sunnanå så att jag får något roligt att rapportera om!

    


Kommentarer
Postat av: Jossi

sv: haha oj vad du far! mkt fotboll hör jag men så skoj, tkr fotboll e skit kul! gick faktiskt i det en gång i tiden :D hm.. jag har inte så mkt mer planer för sommarlovet nu för jag börjar komma om en vecka :( sorligt men sant.. och sen börjar skolan igen! USH :( haha! KRAM o du är så fin med alla peppande ord :') <3

2010-07-17 @ 19:31:16
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0