......

Hon är så otroligt vacker men kan inte  se det själv, riktigt snygg, snäll, varmhjhärtad, omtänksam! Kan hon bara inte inse att hon är helt underbar hon är bedårade, jag saknar henne! Att ha henne vid min sida kanske skulle göra mig glad!



Ja  ni har ju märkt att jag inte ha skrivit och jag har verckligen inte varit så  glad så jag har inte orkat  att skriva. I kväll blir det träning!

Grattis till Vendela skom gick vidare i Län så nu åker hon till Halmstad!
Grattis till Per min kusinbn som sak börja ta körkortet!

Puss på er!



Sen så MÅSTE jag gratta min prinssesa Hannah som redan blivit sju år och börjar ettan till hösten=)




En bild på när Hannah och min syster lektet:D


Puss på¨å er ha en bra kväll!/ Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0