Frida här!!

Nu känns det verkligen som det snart är sommar solen är varm det är varmt i luften, det som går ut trean i dag  har studenten kunde väl inte passa bättre för dom att solen skiner i dag och det inte regnar har i skellefteå som det gjorde i alla fall i stockholm i morse.. Träningen i går gick så där.. I kväll blir det att vara med några tjejer i klassen tummen upp på det=)  Vi ska snacka grilla och sen vet man aldrig vad som händer med dessa gulliga tjejer<3 ajaj nu ska jag sluta babbla på här. I dag ska vi har  betygsnack, jag är jätte nervös.... Jag vill ha så bra som möjligt  jag vill inte bara ha ett G jag vill ha bättre, så derför känner jag att jag är nervös i dag.   I morgon när jag vaknat upp hos Moa så blir det frukost sen turbo till stan igen för att be ge mig till umeå med fotbolls laget, vi har match mot Guif, jag ska inte spela den här gången tyvär får hoppas på nästa match, är grymt taggad. Nu ska jag gå och leta upp tjejerna i klassen och kolla  var dom är! HA en bra dag så får vi hoppas på att Vendela skriver i dag med, ska försöka lägga in ett till inlägg om jag hinner.

 

Puss på er nu ska jag gå och döda Sofia ( HAHAH) skojade;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0