INGEN ÄR PERFEKT..

Det var vad jag trodde om dej, att du var perfekt. Att du alltid mådde bra och lyste som en sol. Det var en självklarhet för mej. Jag trodde aldrig att DU, DU, skulle må dåligt. Jag trodde aldrig att DU skulle visa dej svag.
Du har varit stark och hållit allt inom dej och jag har knappt märkt nåt. Visst vet jag att du inte alltid varit glad, men jag trodde inte att det var för något speciellt. Men det var det. Och nu vet jag det.

Det känns hemskt att  jag inte kunnat hjälpa dej, så många gånger som du hjälpt mej. Det känns hemskt att jag gått med mina problem till dej, när du varit upptagen med dina egna. Jag har lagt allt på dej och du har fått bära det. Jag förstår fortfarande inte hur du klarat av allt. Hur du orkat. Det är omänskligt att kunna bära så mycket och ändå orka leva, men och andra sidan är du nog en ängel!<3


JAG ÄLSKAR DEJ!!

/vendela


nu ska vi fortsätta kämpa, men denna gång ska vi göra det tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0