PROBLEM

Så var man hemma efter en dag på skolan. Det var faktiskt ganska roligt idag på fotbollsklass, mest tack vare mimmi (L)
 Nu ska maten göras och ätas. Sedan blir det dags för dagens andra träning, om man nu kan kalla fotbollen på skolan för en träning.

sedan finns det ett litet problem:
jag är vit som ett lakan på magen, armarna och ryggen. mina ben är snarare blåa/röda/lila färgade än bruna. mitt hår måste klippas. allt detta och snart är de skolavslutning! hur ska detta sluta? kommer jag att stå som en alvedon med lila ben på skolavslutningen och slitet hår eller kommer jag hinna göra något åt det?
Tur att vi är lediga på fredag, då är de tänkt att jag ska leta upp ett solarium med Jenny och Josefin och göra något åt saken!

aja, hare bäst alla söta läsare!
/vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0