09.08

Ska snart äta frukost sen blir det göra sig klar med detaljer innan jag ska vara på stan på cirka 45 minuter. Men det ska jag nog hinna... I kväll avslutas fåran frågestund så passa på att fråga! Är jättetrött i dag så i morgon ska jag nog sova halva dan sen äta och sen blir det att åka buss med klassen plus sjuorna! Har inte så mycket mer att skriva nu men jag skriver när jag kommer hem från stan, hoppas då oxå på att kunna lägga in bilder men det har krånglat ett tag hoppas det går i dag!! Nu frukost!! Puss/ Lu

Kommentarer
Postat av: Neha

Att lägga upp bilder krånglar lite nu och då.



Det inte bara såg gott ut det var gott:D

Hur mår du idag då?=)

2010-03-13 @ 10:05:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0