De finns vissa människor som man inte skulle kunna vara utan!<3

Hej!
igårkväll var jag med hanna, vi såg film och pratade och jag sov över där:) de var riktigt roligt!
Nu är jag hemma igen och väntar på att Linnea ska vakna....

Idag är det sista dagen av lovet. Så de gäller att ta vara varje sekund av ledigheten! Snart börjar skolan igen och man måste plugga...  Inget att se fram emot, men innan skolan börjar ska jag se till att den här dagen blir riktigt lyckad!


Hoppas ni också får en trevlig dag.
puss/st



längtar tills sommaren kommer!
Varör finns de så lite att göra på vintern jämfört med allt man kan göra på sommaren?!
Jag tror jag ska ta tag i det problemet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0