Hon är bara min<3

I går när jag var hos Vendela läste jag en text som verklige passar hon! Den var skriven av Linnéa och var så otroligt fint skrivet<3 Jag håller med om hela texten, hon är verkligen ett under!!<3<3 Vad skulle man göra utan henne? Jo kankse vara en myra som igen skulle känna igen... En värld utan dig skulle aldrig fungerar!
Jag älskar did verkligen :*:*<3<3<3
Jag skulle aldrig förlåta mig själv om det händer dig något även om det inte är mitt fel skulle jag aldrig förlåta mig själv.. en dag utan dig vid min sida är kan gå någon gång  men längre är hur jobbigt som helst...

Puss på dig gumman kommer sakna dig  nu när jag åker. Ta hand om dig älskar dig vad som än händer<3<3


Puss/ LU

Kommentarer
Postat av: vendela

taaack älskling!! !:*

älskar dej med, de går inte att beskriva med ord hur mycket!

jag hoppas du får det underbart i Hemavan och att du saknar mej lika mycket som jag kommer sakna dej;) <3

2010-03-14 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0