Imorgon åker jag...

...till Umeå för att spela fotboll.
Det betyder ingen uppdatering från min sida på två dagar.
Hur ska NI klara er?! :)
skojja bara, frida kommer säkert skriva och annars spelar det inte så stor roll.
Jag känner att jag inte varit hyper aktiv på att skriva överhuvudtaget så vi får se hur de blir när jag kommer hem igen. Förmodligen är jag full av skrivglädje då.. *host*

Men aja, idag fick jag förresten en boll i ansiktet så nu har jag typ ett blått ögonlock, inte det vackraste i världen kan jag lugnt påstå! Men man får se det positivt, det kan se ut som om jag har ögonskugga på det ögat. Vem vet, jag kanske glömde måla de andra mitt i all stress på morgonen.

ojoj, nu ska jag inte tråka ut  er mera.
Hare riktigt bra nu så skriver jag när jag kommer hem och då har jag massor av bilder också :D

/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0