INGEN DAG KAN BLI HELT PERFEKT.

Hej!
Igår kväll skrev jag att min dag hade varit väldigt bra.. Jag kunde faktiskt inte hitta ett enda fel på den, enda tills jag fick veta att vi hade BEEPtestet idag på idrotten... KUL
Så imorse när jag vaknade hoppades jag på att ett under skulle inträffa, tex att jag blev sjuk. Men de blev jag såklart inte så jag var tvungen att pallra mej till skolan iaf,,
Beep testet  gick sådär..
Sedan träffade jag ebba och var på skellefteåkraft och drack massa choklad tills vi mådde illa :S
sedan hade jag träning och ännu en...:)

De var min dag de.

Hare bra, puss /st

Kommentarer
Postat av: photos by rebecka

SV: Tack :D

2010-03-16 @ 17:28:38
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0