Jag är hemma och hon är borta..

Jag är lite bättre nu men trött.... Hoppas på att jag ska vara frisk så jag kan vara med Sofia plus två till i morgon men jag tror inte jag kommer orka.... Hoppas på att bli frisk så  jag kan träna till veckan! Ingen träning eller match i morgon inte och det är inte kul.... Jag ska alltid bli sjuk det är inte roligt..... Ajaj får väl leva med det då! Vendela är i sundsvall hela helgen, hoppas det går bra och det tror jag<3 Saknar henne fast vi sågs i trosdags men det  är ju snart två dagar sen. Jag överlerver inte många daga utan henne! Och om inte det ska till fjällen kommer vi inte träffas på en vecka..... Nu ska vi snart fara på hockeyn hela familjen så det blir nog nice:D


Puss på er/ Lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0