Mina svar till er!!

Av: Linda
Vilket fotbollslag sppelar ni i?
Samma här sunnanå i mitt hjärta<3


Av: Moa
Favoritmat? Jag vet inte, har ingen just nu..
Vad har ni för posison i laget positon i laget?
Jag brukar vara back, någon gång har jag varit högermittfällt.


Av: :)
Vad gillar ni att göra på fritiden?
När det inte är träning eller hockey så är jag gärna med människor jag känner mig trygg hos!


Av: Ida
Vad sysselsätter ni er med på dagarna? Skolan.. Träning och jobb ibland=)


Av: Ogge
Hur tror ni att det går i sommar med fotbollen? =) ette i gothia?
Jag tror och hoppas det går bra och man kan väl alltid hoppas och köra för vinst=)


Av: Moa
Det roligaste som finns i  hela värden? Just nu vet jag inte.....
Om jag skulle få  vara ett djur, vad skulle jag då varför djur? Hmm jag tror jag skulle vara en hund =)
Bästa tvprogram? Har ingen aning men kanske Andra avenyn!
Bästa filmen? Det vet jag inte:(

Av:Bullen
Vad har ni för mobil?
Jag har en sony ericsson =)

Av: Sofie
Vad händer i sommar för utom gothia? Det blir nog samma svar för mig som Vendela gav er, men jag kanske ska med min systers lag  till piteå och umeå=)
Vad vill ni jobba med när ni blir stora?  Jag vill hjälpa folk  så mycke jag kan!!
Favoritgodis? Jag har ingen som helst aning.. Men salta godisar är gott =)
Kram på dig med  och ha det så bra!!


Av: Sofia stålstjärt
om ni fick vara en kille för en dag, vad skulle ni göra då? ragga tjejer,  ( Killar överlever nog inte att vara singel) ;)
vad önskar ni er mest av allt i hela världen? Samma som Vendela!!

hur ser eran drömkille ut? snäll, gullig, omtänksam, eller de kanske är egenskaper? (A)   en som alltid finns där för en som kan se mig somjag är och inte tar utsidan som det viktigaste!!
skriv den bästa meningen ni kommer på. Jag  vet inte  men , det blir jag  älskar dig dag som natt!
vilket är erat bästa ämne i skolan? Måste säga idrott eller Hem kunskap!!
vilket gymnasium funderar ni på att söka till? eller vilken linje? jag vet inte rikigt,  barn och fritid eller omvårnad, ( vilket skulle passa mig bäst??)


Av:
vem är det här?

Kanske en snygg kille;)

Av: Agnes Hmm...Ja, vad ska man fråga egentligen? Ehh, okej vilken film är den bästa i hela världen? :) svarade på den frågan där uppe  så det blir samma svar här!


 Av: Linnte
Varför?  Varför inte?


Av: maria
favorit godis? :] svarat på;)
bästa stället i världen?Måste nästan säga fjällen eller fotbolls plan efter en vinst ;)<3
bästa låten?:D Det finns många bra låtar=)

Av: My
Vad ska ni göra under påsklovet? Fjällen med familjen och kanske vendelas familj<3

Postat av: Ella
Favorit färg? Svart, eller färglada färger till sommaren=)
Den läskigaste film ni har kollat på?? En film som jag och vendela såg i veckan den var verkligen läskig, kommer inte i håg vad den heter men det får vendela gäran göra;)
Kram kram på dej med <3


Av: Linnea
när ska vi fixa hannis ferre? Så fort alla kanske kan;)
HAH när ska ni två hitta på någonting med mig? (eran bästa vän) när din kille kankse är med;)<3
vad funderar ni på att göra i sommar, förrutom gothia och vara med mig?  samma, som Vendela<3
gillar ni att blogga? Ja det är kul i bland men i bland är det lite tråkigt
kan ni inte göra en hiss och diss igen?  det sak vi göra gumman<3
vilken är eran favoritfärg? Har redan svarat på;)
vad gillar ni mest att göra på fritiden? Träna och kompisar<3
tänker ni bli världsberömda med eran blogg? :P  Haha, det kommer vi nog inte ha tid med men man vet aldrig vad som händer;)
roligt med frågestund? Hiihi jadå =)
hur mycket tränar ni i veckan? Om idrotten räknars så är det fem gånger i veckan idrott och tre fotbollspass snart fyra :D
har ni strulat med någon? isf VEMMMM ;););) ja men vem det är behåller jag för mig själv om du inte redan vet=)

behöver ni på tooooaaaa? Hehe njaa
gillar ni eran klass? asså ni går ju på olika skolor, men gillar ni klassen du och du går i ?:D Både ja och nej!
(HHAHA seriösa frågor) jSjälklart;)
vill ni på bio nu?  Inte just nu men i går=)
isf vilken skulle ni då vilja se? Jag vet inte riktig någon bra i alla fall=)
skönt med sportlov?Joo, men det är snart slut...
vad har ni gjort som varit roligast på sportlovet?  Jag vet inte kanske när jag var med Vendela<3
längtar ni till påsklovet? Själklart:D
vad ska ni göra på påsklovet? Jag ska till fjällen med familjen och kanske Vendelas familj=)
ska ni utomlands någongång, som ni vet är planerat nu? kanske vet inte.
är ni kära i någon nu? inte kär men tycker om någon<3
var det roligt att svara på mina frågor? Jadå:*
ha det bra puss! Puss på dej med :*



Av: Anna bergman
Svar: hmm... jag suger på frågor men typ... roligaste resan?  Kanske  i höstast när jag var i Cypern=D



 Av:
Vilket fotbollslag hejar ni på? Annat än erat eget förstås... BARCELONAA!! :)<3<3<3 (Samma som Vendela)


 Av: MACS
bästa klädesplaggen?? Bekväma  kläder men jag gillar   nog nästan väldigt, mycke och så är det blandat för var dag!


Tack för alla som frågade det var kul, jag göra om det någon gång i vår/sommar om ni skulle ville det!! Så tack snälla igen<3<3





Puss/ Lu



Kommentarer
Postat av: Neha

Härligt bra här med. Vad gör du då?=)

2010-03-14 @ 09:40:22
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0