Planerna gick inte kanske som det skulle till 100%

Var i Umeå hela dagen, dagen gick inte enligt alla planer men men... Först for vi till Ersboda och kollade runt där hittade en hoody på Stadium, fick en jättefin klänning av mamma från Hm med! Sen begav vi oss mot strömpilen där blev det inte så mycket köpt tror att men syster köpte något där. Sen begav vi oss till lassa där var vi kanske en timme, så det gick fort. sen blev det stan och där gick det väl sådär... Visste exakt vad jag skulle köpa på Monki, men det var inget som hade kommit typ.. jo ett linne men det blev väl inte det roligaste men men, fick en tröja av mamma så tack<3 Sen kollade vi mest rund shoppade lite mer och så åt vi lunch/middag. Till sist begav vi oss till godis huset där blev det lite godis en begav vi oss hem igen! Dagen gick väl både bra och dåligt.. Nu ska jag snart ta en dusch och sen blir det nog en film skulle jag tror! i morgon ska jag dela ut lappar för laget! blir nog att vara med Vendela oxå som hälsar från mormor och morfar! Måste packa till fjällen plus städa mitt rum... Men det ska nog gå fort! Hoppas ni haft en bra dag, får en bra kväll! Puss på er/ Lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0