toppen humör!

Heej!
Idag har jag varit på skolan och sen har jag först tränat fotboll och sedan har jag simmat.

Simträningen var typ den roligaste på flera år! :D

Vi körde starter, vändningar och målgångar och vi skrattade och hade riktigt roligt! :D
Jag var verkligen på toppen humör!

Jag tänkte för mej själv när jag simmade: tänk att jag aldrig kommer uppleva den här stunden igen. Just när den passerat kommer jag aldrig kunna göra exakt samma sak, exakt samma sekund, dag och år. Då tänkte jag att jag ska göra de bästa av alla dagar så länge jag lever. Man lever ju bara en gång!

Så efter jag tänkt de så försökte jag verkligen göra mitt bästa, och de funkade! jag hade verkligen roligt och jag hoppas ni andra också hade det! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0