Trött?!?

Nu ligger  jag i sängen och ska snart sova, ska läsa en stund oxå i morgon så ska jag upp halv åtta åker halv ni till Umeå! så det blir nog bra, Vendela är hos mormor och morfar till i morgon så jag tror inte det blir så mycke skrivet i morgon men i morgon kväll kommer nog ett eller fler inlägg, om jag hinner även på morgon. Träningen gick lite så där... fick beröm men ja... Jobbet i kväll  gick ändå bra eller vad man ska säga,  försöker le och va trevlig mot alla som kommer för det är nog roligare och handla då!  Vet inte vad jag ska ha för kläder i morgon det  är så varje dag är det någon fler som känner så??
Aja, nu ska jag läsa och skriva lite om min dag i min bok ( om jag orkar) sen måste jag sova!

Puss på er/ Lu




I morgon blir det en sådan efter en lång dag i umeå!


Kommentarer
Postat av: maria

sv: haha, jo kallt var det, men kul var det också!=]

2010-03-11 @ 22:25:39
URL: http://mariasteen.blogg.se/
Postat av: Neha

Ha så kul i Umeå=)

2010-03-12 @ 09:42:45
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0