Bajs på stan

I går så sov Vendela här det var  en bra kväll förutom att det inte blev någon träning, vi kom inte in och han som skulle låsa upp kom aldrig.... Så efter vi varit och väntat på en gubbe som aldrig kom blev det hem varmchoklad, varmtbad och sen fruktsallad=)
Vi såg två filmer med eller den först såg typ inte jag var jätterädd sen den andra såg jag hela och skrattade en del!
nu ska jag städa och fxa mitt rum, kanske börja packa sen kommer Sofia  så det blir bra!  Jag hoppas att vi får en trevlig, kväll. i morgon bilr det konfan om någon annan ska fara sen blir det träning omjag inte blir mer förskyld sen jobb, så i morgon kväll kan jag lova att jag sommnar tidigt;) För på fredag morgon åker vi till Umeå hela dagen! Då blir det monki, nu blir det middag sen hittar jag på något trevligt!


Fortsätt att fråga i vårna frågestund=)

Puss/ Lu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0