VENDELA SVARAR!! :D

Kommentarer
Postat av: Linda
Vilket fotbollslag spelar ni i ? =) Vi spelar i Sunnanå såklart! <3

Postat av: Moa
Favoritmat? jag har ingen speciell.
Vad har ni för position i laget? :) jag brukar vara mittfältare eller back, någon gång har jag varit forward men de gick inte bra! :)

Postat av: (:
vad gillar ni att göra på fritiden?  :)vara med kompisar å träna :)

Postat av: Ida
Vad sysselsätter ni er med på dagarna? 8D skola vara med kompisar å träna typ:) och sova!!

Postat av: ogge
hur tror ni att de kommer gå i sommar med fotbollen då?=) etta i gothia eller? ;) haha etta i allt såklart ;)

Postat av: moa
det roligaste som finns i hela världen? jag vet faktiskt inte.. de finns många roliga saker att göra och ännu fler som jag inte gjort än :)
om ni skulle kunna vara ett djur, vilket djur skulle det då vara? jag skulle typ vilja vara en katt, ingen som bestämmer över en och man kan gå omkring lite varstans. Antingen det eller en fågel.
bästa tvprogrammet? hm.. jag har inget jag brukar titta på sådär speciellt. Men ghost wisperer och two and a half men är bra :)
bästa filmen? det måste nog vara aquamarine eller when a stranger calls ;)

Postat av: bullen
vilken mobil har ni?=) en sony ericsson xD

Postat av: Sofie
Vad händer till sommaren för utom gothia? kanske sommarjobb, vet ju vars jag kan vara, men får se:) sen bada, äta glass, vara med kompisar och sova står på att göra listan ;)
Vad vill ni jobba med när ni blir stora? jag vet faktiskt inte, något som passar mej ;)
Favorit godis?  SURA GODISAR!! <3
Ha det så bra, kramar från Luleå! ha de så bra själv! kram<3

Postat av: sofia stålstjärt
om ni fick vara en kille för en dag, vad skulle ni göra då? ragga tjejer förståss ;)
vad önskar ni er mest av allt i hela världen? jag önskar mej en underbar kille;)
hur ser eran drömkille ut? snäll, gullig, omtänksam, eller de kanske är egenskaper? (A) men de spelar egentligen ingen roll..
skriv den bästa meningen ni kommer på. jag älskar dej, du finns alltid i mitt hjärta.
vilket är erat bästa ämne i skolan? hahaha, ???=)
vilket gymnasium funderar ni på att söka till? eller vilken linje? jag vet inte rikigt, hade funderat på spectrum, men nu ska ju dom ta bort de. Kanske nåt med fotboll, vi får se vad tider visar :)

Postat av:
vem är det här? förmodligen någon söt ;)

Postat av: Agnes Hmm...Ja, vad ska man fråga egentligen? Ehh, okej vilken film är den bästa i hela världen? :) har jag redan svarat på ;)

Postat av: Linnte
Varför? därför ;)

Postat av: maria
favorit godis? :] svarat på;)
bästa stället i världen? stugan<3
bästa låten?:D you belong with me å if tomorrow never comes.

Postat av: Charmtrollet
Varför är du så söt Vendela? ;) haha aw, tack. tycker inte jag. så därför kan jag inte svara. Men du är söt  ;)

Postat av: emelie
svar: snö är inte mysigt, det är kalt och blött och nu vill jag ha sommar!! =] när ryker tandställningen för dig vendela? :)<3 jaa du de är en bra fråga, de beror på om jag bara vill ha uppe får jag ta bort den i mitten av sommarlovet. Om jag både ska ha uppe å nere för att få perfekta tänder så tar jag bort den till jullovet. Och jag har inte bestämt än.

Postat av: My
Vad ska ni göra under påsklovet? Förhoppningsvis fjällen<3 annars kompisar å pite typ :)

Postat av: Ella
Favorit färg? har ingen, gillar grön å turkos :)
Den läskigaste film ni har kollat på?? har inte sett många läskiga måste jag erkänna men 1408 tyckte jag var läskig :]
Kram kram på dej med <3

Postat av: Linnea
när ska vi fixa hannis ferre? haha jag trodde de skulle vara en överaskning till henne ;)? jag vet inte.. någon helg kanske?=) kan inte nästa och troligen inte den därpå heller :(
HAH när ska ni två hitta på någonting med mig? (eran bästa vän)imorgon ;)<3
vad funderar ni på att göra i sommar, förrutom gothia och vara med mig? bada, äta glass å ragga killar ;) haha
gillar ni att blogga?ja, om man har nåt att skriva om. annars är de bara drygt..
kan ni inte göra en hiss och diss igen? om du vill ;)<3
vilken är eran favoritfärg? har ingen, men gillar grön å turkos.
vad gillar ni mest att göra på fritiden?vara med kompisar å träna.
tänker ni bli världsberömda med eran blogg? :P haha inte planerat iaf ;) å de kommer knappast bli så heller ;)
roligt med frågestund? haha jajamen :)
hur mycket tränar ni i veckan? tja de är lite olika.. två fotbollspass på skolan, mellan 2-3 på fritiden. sen fyra simträningar fast alla brukar jag inte fara på. sen idrott med skolan en gång om de räknas?(A)
har ni strulat med någon? isf VEMMMM ;););) ja å de vet du ;)
behöver ni på tooooaaaa? hahah var just där :P
gillar ni eran klass? asså ni går ju på olika skolor, men gillar ni klassen du och du går i ?:D jaa, den är helt okej. Lite galen men rolig =) dudå gillar du våran klass?<3
(HHAHA seriösa frågor) ja gud ja :D
vill ni på bio nu? JEPP! :)
isf vilken skulle ni då vilja se? jag har inte så bra koll på vilka som går på bio just nu.. men antingen en rolig eller läskig , men Inte alice i underlandet iaf!! :)
skönt med sportlov?JAA! fast de är snart slut :(
vad har ni gjort som varit roligast på sportlovet?  jag har typ inte gjort speciellt mycket. Men de roligaste var nog ändå leos ;)
längtar ni till påsklovet? JAA !! :D
vad ska ni göra på påsklovet? Jag kanske ska åka till fjällen (vilket jag hoppas på) annars blire att vara med kompisar och kanske åka till pite med dej :*<3
ska ni utomlands någongång, som ni vet är planerat nu? de är tänkt att vi ska fara till spanien å se barcelona :D men när de blir vet jag inte :)
är ni kära i någon nu?vem vet ;)
var det roligt att svara på mina frågor? HAHAH JAAOJA!! :D
ha det bra puss! Puss på dej med :*

Postat av: anna bergman
svaR: hmm... jag suger på frågor men typ... roligaste resan? har inte varit på många, eller typ inom sverige är de ju en del med utomlands har de inte blivit många genom åren. Roligaste var när vi var i Turkiet på träningsläger, den veckan glömmer jag aldrig! :) <3<3

Postat av:
Vilket fotbollslag hejar ni på? Annat än erat eget förstås... BARCELONAA!! :)<3<3<3

Postat av: MACS
bästa klädesplaggen?? mjukisbyxor eller tights :)


sådär då hade man svarat på allt. De var faktiskt ganska kul och roligt att så många kommenterade! :D
Förlåt för dålig uppdatering från min sida, kan bero på att jag varit i boliden och där finns ingen dator med ett fungerande internet ;)
Idag har jag varit och jobbat på stan med jenny, josefin och frida. Vi delade ut reklamlappar. Till lunch åt vi på dallas . Trevligt :D
Nu ska jag snart bege mej till HannaÅ och där får vi se vad som hittas på.
hare bra så länge!
puss :*


Kommentarer
Postat av: Hannis

Leo´s var det roligaste jag gjorde på sportlovet oxå!<3 och Turkiet var så jävla kul! helt sjukt, jag kmr heller aldrig glömma den veckan. Sen undrar jag litegrann över hur linnea tänkte? nu vet jag ju vad som händer, lr vet jag det?:D<3 puss

2010-03-16 @ 21:02:00
URL: http://hannama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0