:)

tjjaa!
Min dag har faktiskt varit riktigt rolig! Precis som jag sa att jag skulle göra har jag tagit vara på varenda sekund. Trots detta hade jag gärna haft lov en vecka till! Man får se de positivt och tänka på att snart kommer påsklovet.
Idag så kom Linnea hit och vi hade väldigt roligt, klockan tre skulle hon till Guldvallen och se fotboll. Så då kom ebba hit istället. Vi var ute och lekte med ellie, spelade pingis (där vi spöade joel och marcus) och spelade kort. Sedan ikväll har jag varit ute och sprungit med hanna och nu har jag just duschat.
Sedan blire att göra fruktsallad och se barcelona som är på TV!! :D♥

Just nu sitter Frida på bussen påväg till Hemavan med klassen, fusk att hon inte har skola imorgon! Hoppas du får det trevlig! <3

puss/St




Kommentarer
Postat av: Neha

Söt=)



Jaså, du får ha så trevligt:D

Jag har bara nördat datorn^^

2010-03-15 @ 00:46:29
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: photos by rebecka

Vilken söt hund :D



Kika gärna in på min blogg om ni har lust, kram ♥

2010-03-15 @ 18:48:57
URL: http://photosbyrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0