så länge vi är tillsammans faller resten på plats

Har nu varit hemma en stund från skolan och ikväll tror jag att jag ska vara med Ebba. De blir kul!
På skolan var vi endast 6 stycken på spanska lektionen. Så vi fick se film :D De var riktigt roligt, även om kenneth inte var den mest tekniska och fick först inte igång filmen. Sedan när den väl var igång frågade Jenny: När slutar vi?
Kenneth: Om en kvart. Men nu får ni se filmen en stund iaf när jag äntligen lyckats få igång den!
De var ganska kul :) vi skrattade typ hela lektionen åt alla misstag som uppstod ;)
Jaa, sen imorgon slutar vi direkt efter lunch, de är nämligen K3dag, jipie! Det blir riktigt skoj. Har inte riktigt kommit på vad jag ska göra än. Klockan fyra är de iaf träning som står på schemat! :)

puss/St

      


                   







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0