LOVE YOU!



Snart kommer du hem, de känns som om du varit borta en evighet även om de bara är några dagar.
Jag har saknat dej, om jag säger något annat ljuger jag.

           ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
 
Trots dina egna bekymmer ägnar du dej åt andras. Du vill hjälpa och försöker göra allt du kan för att göra de också. Även om de inte alltid går som du tänkt dej så vet man att du gjort det med kärlek. De är de bästa med dej, du gör allt för dina vänner. Men ibland borde du tänka på dej själv också. Du får inte glömma bort att du är viktig! Vi andra skulle inte klara oss bra utan dej, därför måste du tänka på dej själv också så att du kan hjälpa oss på bästa sätt! <3
Även den bästa kan behöva vila ibland, glöm inte bort de! 

          ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

När jag är med dej så finns de ingen stund som är tråkig eller som man vill glömma bort. De är alltid roligt och minnena med dej är starka.

           ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

 Du tränar mycket och du gör de verkligen till 100%. Du är stark och smal, precis som alla vill vara.
Du är pratglad och vågar göra precis ALLT! Du kan prata med en främling, be om te från en butik, käfta emot människor på en affär. De kan tyckas vara pinsamt, men med dej blir det bara roligt!

Jag finns här för dej å kommer alltid att göra.♥

/St


Kommentarer
Postat av: FL

Tack gumman:* Det var jättefint skrivet, snart måste jag nog ta papper och torka av golvet av alla tårar som rinner! Jag blev jätteglad<3 Finns här för dig med(L) puss på min älskling!3<3<3<33<3<3<3<3

2010-03-17 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0