TREVLIG HELG!

En timma kvar tills jag ska vara på busstationen och här sitter jag.
Det mesta är packat och klart, nu ska jag bara fixa resten.

Idag hade vi bild och vi jobbade med keramik. De var ganska kul, men man var tvungen att vara tålmodig och nogrann. Från början hade jag ingen aning om vad jag skulle göra så jag satt och provade på lite olika saker. Till sist blev det en godisskål iaf.
Men klar är den inte än, vi ska måla på "glasyr" också.

Jag funderar på att ta med kameran till Umeå, då får ni lite bilder sen. Men får se hur det blir med det.

När jag kom hem idag från skolan, så stod en grävskopa utanför vårat hus. Så nu har dom börjat gräva. Det var knappt att man fick sej in på gården...
Egentligen skulle dom börja redan vid nyår, men det har ju inte blivit av. -.-
Jag vet inte riktigt vad dom ska göra, det är nåt med ledningarna i vägen. Efteråt ska dom asfaltera om tror jag. Och de behövs verkligen. Det går knappt att köra på vägen längre..







HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG!!!


pussar å kramar /st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0