Måndag 8 mars

Hej!

Jag är så less på att blogga. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om ! Varje gång jag sätter mej framför datorn är de, åå, det måste nog skrivas ett inlägg... istället för JIPIE!!
Jag vet att jag inte behöver blogga, men jag vill heller inte sluta helt..

Jag måste verkligen ta tag i det här bloggandet en gång för alla .

För några dagar sedan var jag, Linnea och Hanna M på Leos lekland. De var faktiskt roligt :$

Imorgon ska jag upp tidigt, för jag har träning. Sen ska jag på stan och äta lunch med pappa sen har jag träning igen och sen ska jag till Frida där jag ska vara resten av eftermiddagen och på kvällen ska jag sova där. De kommer bli grymt kul :D
Joel och mamma ska till Umeå, så de är bara jag hemma. Därför ska jag tillbringa natten hos frida ;)

Jaa, de var väl allt. På torsdag bär de av till Boliden och Fredag Piteå där de ska köpas kulglass ! (dom har så himla god i pite <3 )

nu ska jag ladda upp en bild å de kommer ta en kvart...

(först en som jag redan använt, för de går fort att ladda upp ;) )




Kommentarer
Postat av: moa

du får inte vara less!

De är roligt att läsa dina inlägg ju :)<3

vad är leos lekland?

2010-03-08 @ 22:19:40
Postat av: fridavendela

SV: typ ett ställe där de finns massa klättersrällningar och rutschbanor :) hahah

2010-03-10 @ 11:04:58
Postat av: mimmi

snygga brudar haha :D

2010-03-13 @ 10:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0