Frida är tillbaka

Jo, nu var det väldigt längesedan jag skrev. Förlåt!! Det har varit mycket som tyvär har kommit i vägen, men jag ska bli bättre! I kväll har jag varit med vendela och loella, sen så gick jag och leta efter vendela som var borta men hon var och snacka med Maja, Agnes, Filip och Robert. Då hade loella redan kommit hem. I morgon ska jag till stugan och fixa där hela dagen, sen får vi se vad jag hittar, på under kvällen, någon som vill göra något? På söndag så ska jag se när min syster är med i tjejloppet med   sin vän Felicia, sen blir det match på Guldvallen vi möter Spöland/Vännäs i 17-läns. Så det blir  bra. Nu sak jag städa bort från rumsbordet fixa grejorna till i morgon. Ha det gått! hoppas på att få bilderna från konfrimationen snart från min kusins sambo=)

Puss och kram













Grattis i efter skott söt nosen min!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0