IGGEPIGGE!

Hej!
Kvällen igår tillbringades med Hanna.
Roligt var de och nu kommer en liten rolig sak som hände:
Jag skrev sms från hannas mobil och plötsligt börjar de ringa.
Jag: HANNA, HANNA de ringer!!!
(hanna tar mobilen och tittar på numret)
Hanna: men de är ju du som ringer!
Jag: Nä?!?!:O
Hanna: haha joo!...
Jag: VA?!
Tog jag upp min mobil från fickan och då stod de: ringer till hanna.

Haha, okej ni kanske fatta mycke men lite småroligt var de  :]

Idag har jag varit på skolan och ja... inte så mke mer xD
Kom hem vid kvart över fyra och sen har jag ätit middag.
Ikväll är de att peppa träning (Y)



igår såg jag en sån där ^söööt !
puss/vendela

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vi är duktiga jag och du gumman!<3

2010-05-18 @ 22:15:05
URL: http://hannama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0