MATCHMATCHMATCH

Hej!
Min dag igår spenderades med Hanna som ni säkert redan listat ut.

Vi hade jättekul, och vi gjorde en hel del vrickade saker, men nån gång måste man väl få vara lite galen?!
Kan inte påstå att jag blev särskilt mycket bättre på att busvissla efter igår, men man lär sig väl.
Haha, tror bara de var Hanna som fattade de där ;).

aja, idag har jag fotbollsmatch i skelleftehamn, tagga!

Hm... min fantasi är slut för tillfället så de blir inte så mycket mer än såhär:


HA DE BÄST!!!
puss/vendela

Kommentarer
Postat av: moa

lycka till:)!

fina bilder!

2010-05-23 @ 13:07:47
Postat av: vendela

svar till moa:

tack!

ska inte du skaffa dej en blogg snart?!:)

2010-05-23 @ 13:09:03
URL: http://fotbollskompisar.blogg.se/
Postat av: hanna

Haha vi gjorde iaf inget vrickat som slutade dåligt:) och du gjorde väl lite framsteg i din busvissling, men det är bara att fortsätta öva!<3 och igår var det ju tur att jag kunde busvissla:D puss

2010-05-23 @ 20:26:05
URL: http://hannama.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0