Min dag

I morgon är sista dagen på Leos, hoppas på att få heög jobb där=) Lite svårt nu men till hösten blir det bättre. Träning gick okej. I helgen blir det att vara domare nästan hela helgen, ska även vara barnvakt på Lördag. Ska nog fara dit vi typ fem om jag får så jag kan vara med Svante ett tag oxå så han inte bara sover. Ska försöka hinna med ett besök på hemmakväll oxh så jag har några roliga filmer till på Lördag. Inga skräckisar här det är jag för  rädd för... Hoppas ni haft en bra dag, vi får hoppas på bra väder nu i morgon!
Föresten visst kommer ni på Pan i morgon, det är avslutning på Leos. Det kostar femtio kronor, det kommer bli en rolig kväll med mycket kul hela tiden. Nu ska jag be ge mig  mot sängen så jag orkar med hela  dagen.
Vendela har kommit fram, så det känns då skönt att hon är på plats.





Haha, så söta, när vi var i hemmavan.















Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0