ONSDAGAR (N)

så, idag har jag varit på skolan. (om de hade stått nåt annat hade ni nog blivit förvånade) hhaha..
aja, hatar onsdagar. Bara lektioner hela tiden, varken idrott eller fotboll..

Men slöjd hade vi iaf, så riktigt BARA lektioner var de inte.. och hälsa hade vi också, nu när jag tänker efter :]
På hälsan var de hopprep som stod på schemat.
Barnslig som jag är tyckte jag att de var riktigt roligt, och jag tror inte att de bara var jag som tyckte de heller ;P

Jaa, så jag har överlevt dagen idag. Egentligen har jag träning nu, men jag ska inte träna så jag sitter här hemma och försöker kurera mej istället.
Haha, jag känner att ni riktigt bryr er om vad de står här, eller så inte :P

Igår spelade vi fotbollsmatch mot morön. De var kul, även om vi spelade riktigt dåligt...
Vi vann iaf .

Nä, ikväll ska jag till coop med Linnea och köpa godis (A)

Och förresten, tack för igår tjejer! Det var riktigt kul, och nu vet jag vad jag ska börja göra också ;)! haha

Långt inlägg, och som sagt jag vet att ni bryr er ;)



puss7vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0